Lovitură pentru LIDL, Kaufland, Auchan și Carefour. Presa elenă anunță că Holland & Barrett, lanț britanic de magazine cu suplimente alimentare și mâncare vegană se pregătește să deschidă primele magazine în România.
Holland & Barrett urmează să deschidă 120 de magazine în România, Grecia și Bulgaria, obiectivul Fourlis fiind de a deveni astfel lider pe nișa de produse wellness, inclusiv în România.
Citește și Froo se extinde în România. Rețeaua poloneză Zabka și-a propus să deschidă peste 1.000 de magazine anual
Din cele 120 de magazine care urmează să se deschidă în curând, 60 vor fi lansate în România, 40 în Grecia și 20 în Bulgaria, conform datelorProfit.ro.
Primele magazine care se vor deschide vor avea în jur de 150 metri pătrați și vor fi deschise în mall-uri sau pe străzile comerciale importante. Costul pentru deschiderea fiecărui magazin este estimat între 120-150.000 de euro, în funcție de infrastructură.
Fourlis estimează că din această nouă activitate comercială vor fi obținute vânzări de 4.000-5.000 de euro calculate pe metrul pătrat de magazin, după al treilea an de funcționare, însă în țări precum Cipru, unde Holland & Barrett este deja activ, vânzările sunt în prezent mai mari decât aceste estimări.
Lanțul Holland & Barrett a fost fondat în 1870 și are o rețea de peste 1.600 de magazine în 18 țări din întreaga lume. Numai în Marea Britanie și în Irlanda are peste 800 de magazine.
Citește și Rețeaua de magazine care vinde produse de brand la prețuri mici se extinde și face angajări. Ce posturi sunt disponibile pentru tinerii români