sâmbătă, septembrie 6, 2025
No menu items!
AcasăSocietateAnunţ important pentru clienţii BRD. De ce nu mai au acces la...

Anunţ important pentru clienţii BRD. De ce nu mai au acces la bani, ce se întâmplă cu sistemelor informatice ale băncii

BRD a precizat pentru clienţii  săi că acest proces este necesar pentru a îmbunătăți performanța și siguranța serviciilor oferite. Totuşi, în această perioadă, clienții nu vor putea realiza instant unele operațiuni. De asemenea, vor fi indisponibile patru servicii, scrieeconomica.net.
Citeşte şi:Limitele de vârstă pentru credit la BCR, BRD, Banca Transilvania sau CEC Bank. Creditul ipotecar, cea mai accesibilă soluţie pentru a cumpăra o locuinţă
Astfel, plățile interbancare în lei, inițiate din YOU BRD către bănci participante la schema de plăți instant, nu se vor putea procesa în regim instant, ci vor fi procesate în regim standard, cu respectarea orelor limită de procesare. De asemenea, încasările interbancare în lei se vor procesa în regim standard, în conformitate cu orele limită de procesare, și nu în regim instant. În fine, tranzacțiile intrabancare (BRD – BRD) și schimburi valutare între conturile proprii vor fi procesate în regim standard.
Citeşte şi:Avertisment pentru clienţii BCR, BRD, Raiffeisen, BT, CEC şi ING. Nu e de glumă, pot rămâne fără banii din conturi!
Pe de altă parte, serviciile indisponibile pe durata mentenanței sunt RoPay (plăți prin cod QR) din YOU BRD,  MyBRD SMS – mesaje SMS nu vor putea fi primite, Fluxul Investiții Online;Fluxul de înregistrare în YOU BRD de la distanță.
BRD își cere scuze pentru eventualele inconveniente cauzate şi asigură că echipa tehnică lucrează pentru a minimiza impactul asupra clienţilor.

Sursa: https://www.romaniatv.net/anunt-important-pentru-clientii-brd-de-ce-nu-mai-au-acces-la-bani-ce-se-intampla-cu-sistemelor-informatice-ale-bancii_8729647.html

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments