joi, august 28, 2025
No menu items!
AcasăEconomieInaugurarea unui nou supermarket „La Cocoş” se amână. Angajaţii nu se înghesuie...

Inaugurarea unui nou supermarket „La Cocoş” se amână. Angajaţii nu se înghesuie la 7.100 de lei pe lună, tichete de masă de 840 de lei, plus prime de Sărbători, zile de naştere sau Ziua Copilului

S-a amânat deschiderea Supermarketului La Cocoş din incinta Complexului Brintex din Bartolomeu pentru data de 24 ianuarie 2025.
La Cocoș face în continuare angajări pentru supermarketul său din Brașov. „Dacă îți dorești un loc de muncă stabil, unde fiecare zi aduce provocări noi și satisfacții pe măsură, locul tău este alături de noi! Îți oferim un mediu de lucru prietenos și familial, în care ai posibilitatea să te dezvolți profesional și să avansezi. Succesul nostru se bazează nu doar pe prețurile corecte, ci și pe o echipă dedicată, care a contribuit la creșterea continuă a afacerii noastre”, este anunțul celor de la La Cocoș.

Singurele vouchere care nu s-au tăiat de la stat în 2025. Tichete de 280 de lei, dar primeşti, în plus, zile libere şi transport
Astfel, se caută casieri și lucrători comerciali cu minim 12 luni de experiență. Se oferă un salariu de 7.100 de lei brut, cu tichete de masă incluse, în valoare de 840 de lei. Sunt promise și prime, de Paște, Crăciun, zile de naștere, de 8 Martie și 1 Iunie.
Noul magazin va ocupa o suprafață de aproximativ 10.000 metri pătrați și ar urma să fie amenajat în complexul comercial Brintex. Inițial se anunța că magazinul se va deschide în luna octombrie, iar apoi deschiderea s-a amânat pentru luna decembrie, la începutul acestei luni, compania a anunțat că deschiderea va avea loc abia în 24 ianuarie 2025.
Supermarketul „La Cocoş” este primul „actor” independent din sectorul alimentar din România care a realizat vânzări de aproximativ 1 miliard de lei în anul 2023 cu cele trei hipermarketuri, două în Ploiești și unul în București.
Citește și:Lovitură grea pentru Lidl, Kaufland sau Penny. Magazinul cu preţuri mai mici ca „La Cocoş” câştigă tot mai mult teren
Încă din 2014, La Cocoș a impus un standard prin așezarea specifică a produselor, utilizarea unor modele de prețuri distincte și un sistem de afișare unic, incluzând nivelurile de prețuri pentru fiecare produs, în funcție de cantiatea achiziționată.
Plecând de la sloganul  „Supermarketul ce ține cu Casa”, politica de prețuri „Biblia La Cocos”, a stat la baza succesului retailerului, deoarece aceasta necesită aplicarea unui adaos mediu de 10% pentru toate produsele vândute.
„Ne-am dorit să fim prima companie din comerțul alimentar autohton din România care atinge cifra de un miliard de lei pe an  cu cele  trei magazine, două în Ploiești și altul în București. Supermarket La Cocoș a reușit performanța de a intra în TOP 10 retaileri din România, cu o cifră de afaceri raportată la anul 2023 de 974,3 milioane de lei. În schimb, pentru următorii cinci-șase ani, ne-am propus să atingem pragul de 1 miliard de euro. Așadar, obiectivul pentru următorii cinci sau șase ani este să devenim primul retailer românesc care va atinge borna de 1 miliard de euro vânzări pe an!” susține antreprenorul Iulian Nica.
Modelul contribuie semnificativ la succesul și recunoașterea conceptului pe piața românească, fiind cel mai mare retailer autohton alimentar din România și primul comerciant din sectorul alimentar românesc care a depășit o rețea internațională.
Citește și:Concurenţă autohtonă pentru „La Cocoş”, un nou supermarket, 100% românesc, se deschide în Bucureşti. Promoţii imbatabile la inaugurare
Banca Europeană de Dezvoltare (BERD), împreună cu CEECAT Capital și Morphosis Capital, au realizat o investiție strategică pentru a sprijini extinderea națională a retailerului La Cocoș, preluând 56% din acțiunile companiei. Această investiție va fi folosită pentru dezvoltarea rapidă a rețelei de magazine, cu un obiectiv clar de a deschide încă 12 locații sub brandul La Cocoș.
Planul vizează ca până în 2029, rețeaua să ajungă la un total de 15 magazine în diverse orașe din România. De asemenea, retailerul La Cocoş își propune să devină prima companie din comerțul alimentar autohton care va depăși pragul de 1 miliard de euro în vânzări anuale.

Sursa: https://www.romaniatv.net/inaugurarea-unui-nou-supermarket-la-cocos-se-amana-angajatii-nu-se-inghesuie-la-7-100-de-lei-pe-luna-tichete-de-masa-de-840-de-lei-plus-prime-de-sarbatori-zile-de-nastere-sau-ziua-copilului_8713324.html

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments