O influenceriță a comparat prețurile aceluiași produs, cumpărat din mai multe magazine, iar rezultatele „experimentului” său i-a surprins pe internauți.
Creatoarea de conținut, pe numele său Sonia Sanchez Gonzalez, a comparat prețurile aceluiași produs din trei lanțuri de magazine alimentare populare în Spania, și anume Lidl, Carrefour și Mercadona, analizând atât prețurile, cât și aspectele nutriționale, pentru a vedea unde se fac cele mai avantajoase cumpărături în 2025.
Scumpirile din ultimii ani au făcut cumpărăturile zilnice să devină o adevărată provocare financiară pentru consumatori, astfel că dacă în urmă cu două decenii un coș de aproximativ 60 de produse costa în jur de 51 de euro, astăzi suma aproape că s-a dublat.
Citește și :Ce cheltuieli lunare are o familie de români stabilită în Anglia. Câți bani reușește să economisească: ”Nu mai este nimic wow să stai în UK”
Prin urmare, clienții verifică tot mai mult diferențele de preț dintre supermarketuri și încearcă să caute permanent alternative mai accesibile, fără a renunța însă la calitatea produselor.
Sonia Sanchez, cunoscută printre internauții spanioli, a dorit să răspundă acestei întrebări, astfel că a vizitat Lidl, Carrefour și Mercadona, cumpărând aceleași produse din fiecare supermarket. A ales trei produse, și anume tonul în suc propriu, brânză proaspătă de vaci și caju.
În urma vizitelor în cele trei magazine, Sonia a constatat următoarele prețuri:
Mercadona – 4,20 euroCarrefour – 3,79 euroLidl – 3,75 euro
Mercadona – 1,01 euroCarrefour – 0,99 euroLidl – 0,98 euro
Citește și :Au tras lozul câștigător! Doi oameni ai străzii au câștigat jumătate de milion de euro după ce au cumpărat un loz cu un card furat. Cine va primi marele premiu, victima sau hoții?
Mercadona – 2,40 euroCarrefour – 2,35 euroLidl – 1,79 euro
„Concluzia este clară – dintre cele trei supermarketuri analizate, Lidl este cel mai ieftin, iar Mercadona este cel mai scump”, a subliniat creatoarea de conținut în videoclipul său viral de pe TikTok.