Kaufland trece printr-o transformare semnificativă, iar veștile nu sunt tocmai bune pentru clienți. Cu toate că retailerul continuă să fie un lider de piaţă, compania a decis să închidă anumitemagazine din Germania, începând încă de la finalul anului trecut. Decizia are la bază optimizarea rețelei de magazine pentru a răspunde mai bine cerințelor actuale de pe piață. Cu alte cuvinte, Kaufland își reevaluează prezența în funcție de profitabilitate și nevoile clienților din diferite zone.
Citeşte şi:Dispare o celebră fabrică din România. A început demolarea, Kaufland și Dedeman își unesc forțele pentru marea schimbare
Anul trecut, au fost închise definitiv trei sucursale Kaufland. La începutul verii, locațiile din Siegen (Renania de Nord-Westfalia) și Greiz (Thuringia) și-au încetat activitatea, urmate în septembrie de filiala din Bochum-Ruhrpark, situată tot în Renania de Nord-Westfalia. Aceste magazine au fost închise definitiv, iar tendința continuă și în 2025, conform declarațiilor oficiale ale companiei.
Citeşte şi:Lovitură grea pentru Lidl, Kaufland sau Penny. Magazinul cu preţuri mai mici ca „La Cocoş” câştigă tot mai mult teren
Deocamdată, în România, Kaufland continuă să își extindă rețeaua de magazine, ceea ce sugerează că piața locală rămâne profitabilă și atractivă. Totuși, rămâne de văzut dacă în viitor compania va adopta măsuri similare și în țara noastră, în funcție de evoluția pieței și de strategia globală a gigantului german.