joi, august 28, 2025
No menu items!
AcasăEconomieTEDi, retailerul care vinde și produse la un euro, pariază pe extindere...

TEDi, retailerul care vinde și produse la un euro, pariază pe extindere în România: vrea să deschidă 30 de magazine în 2025

Nemții de la TEDi au planuri mari de expansiune în România, mizând pe inaugurarea a încă 30 de magazine în 2025. Până în prezent, retailerul german deține circa 50 de magazine în țară.
TEDi și-a extins semnificativ echipa din România în anul 2024. În prezent, compania are peste 400 de angajați și este în continuare în căutare de noi colegi.
”Pentru anul 2025, ne concentrăm în continuare pe extindere și pe consolidarea rețelei noastre de magazine. Planificăm să deschidem aproximativ 30 de magazine noi pentru a ne extinde prezența actuală de aproximativ 50 de magazine în România. Pe termen lung, vedem un potențial de 250 de magazine în România. De asemenea, suntem deschiși să ne dezvoltăm și prin achiziții, dacă apar oportunități favorabile”, a declarat Cristian Pușcoi, Manager Expansiune & Construcții (ROM) TEDi Retail Shop, la solicitareaRetail.ro.
TEDi vrea mai multe produse la raftPe lângă extinderea numărului de magazine, TEDi intenționează să crească și numărul produselor la raft, menținând stabilitatea prețurilor.
”Un alt obiectiv important este dezvoltarea gamei noastre de produse. Ne dorim să devenim și mai moderni, mai actuali și mai atrăgători. În același timp, clienții noștri pot conta pe prețuri stabile – 4.000 de articole din sortimentul nostru costă permanent 6 lei sau chiar mai puțin”, a completat Pușcoi.
La Cocoş a depăşit norma de angajare cu 20%, a fost superofertă la CV-uri. Casierii sunt plătiţi cu 7.100 de lei pe lună, tichete de masă de 840 de lei, plus prime de Sărbători, zile de naştere sau Ziua Copilului
Care sunt cele mai vândute produse în magazinele TEDi din RomâniaTEDi oferă o gamă variată de produse în domenii precum papetărie, bricolaj, decorațiuni, articole de uz casnic, petreceri și produse de trend.
Sortimentul este completat de jucării, articole de grădinărit, dulciuri și produse pentru animale de companie. TEDi se concentrează pe prețuri accesibile și oferă atât produse de marcă, cât și branduri proprii.

Citeste si:
Un nou lanț de magazine se extinde în România. Va face concurență Pepco și TEDi
Produsele de succes includ:
TEDi este format din produse de uz casnic, articole pentru casă și decorațiuni, articole de papetărie și bricolaj, accesorii pentru cadouri și petreceri, drogherie și produse cosmetice. Aproape un sfert din produsele vândute în magazinele TEDi sunt fabricate în Germania sau în alte țări din UE, la standarde înalte de producție.
TEDi este prezent pe piața din România prin 42 filiale (Timișoara, Calafat, Drobeta, Mosnita, Arad, Pașcani, Suceava, Roman, Piatra Neamț, Voluntari, Giurgiu, Cosmopolis, Slobozia, Militari, București, Baia Mare, Oradea, Satu Mare, Bistrița, Baia Mare, Câmpina, Balotești, Târgoviște, Pitești, Ploiești, Bradu, Vaslui, Bacău, Brăila, Focșani, Turda, Câmpulung, Moreni, Miercurea Ciuc, Brașov și Târgu Mureș). În Pitești TEDi activează în două magazine, ultimul deschis aflându-se în centrul comercial Supernova Pitești.

Sursa: https://www.romaniatv.net/tedi-retailerul-care-vinde-si-produse-la-un-euro-pariaza-pe-extindere-in-romania-vrea-sa-deschida-30-de-magazine-in-2025_8728387.html

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments