Românii care au abonament la ENGIE şi PPC, fostul ENEL, au motive de nemulţumire.E.ON România, unul dintre cei mai mari furnizori de energie din țară, introduce o soluție inovatoare pentru facturare, şi anume „Convenția de consum 0”.
Citeşte şi:Anunț important pentru românii care au contract cu PPC, fostul Enel, E.ON sau ENGIE! Legea care aduce amenzi uriașe consumatorilor care fac acest lucru
Prin această opțiune, facturile vor fi emise exclusiv pe baza citirii reale a contorului, realizată trimestrial de către distribuitor. Astfel, se elimină estimările și eventualele diferențe de cost. Activarea acestui serviciu este simplă și se face online, prin platforma E.ON Myline, astfel: se accesează contul E.ON Myline, se selectează locul de consum dorit şi se activează opțiunea „Convenție 0”. Prin această schimbare, clienții vor avea facturi corecte, fără costuri estimate și fără surprize neplăcute la plată.
Citeşte şi:Românii vor plăti facturi duble la energia electrică de la 1 iulie. Anunț de ultimă oră pentru clienții E.ON, PPC, Electrica și Hidroelectrica
Noul sistem de facturare al celor de la E.ON România face ca facturile să fie bazate exclusiv pe consumul real, fără estimări inexacte, oferint, astfel, mai multă predictibilitate financiară, inclusiv un control mai bun asupra cheltuielilor. Procesul este unul simplu și digitalizat, iar totul se activează online, fără birocrație. Inițiativă face parte din strategia E.ON România de a îmbunătăți experiența utilizatorilor, oferind un sistem de facturare mai clar și mai eficient.